Компанія Vodafone Ukraine презентувала свого віртуального асистента – цифровий аватар на основі штучного інтелекту Дар’я, який допомагатиме в обслуговуванні клієнтів.
Як повідомляє видання dev.ua, презентація відбулася під час конференції Forbes Tech 2024, де віртуальна помічниця з’явилася на великому екрані та продемонструвала можливості спілкування з користувачами.
Спойлер
Компанія планує використовувати Дар’ю не лише в інтернет-магазинах, але й у контактних центрах та офлайн-магазинах, як для роботи з приватними клієнтами, так і в корпоративному сегменті. За приклад успішного впровадження подібних технологій наводиться досвід Deutsche Telekom, де віртуальна помічниця Селена допомогла збільшити конверсію онлайн-магазину в шість разів.
Особливу увагу розробники приділили емоційній частині цифрового аватара. За словами Булаха, Дар’я матиме почуття гумору та зможе розпізнавати настрій співрозмовника, що відповідає очікуванням користувачів – згідно з опитуванням Університету Пенсильванії, майже 50% респондентів завжди ввічливі зі штучним інтелектом.
Раніше ми повідомляли, що Vodafone заснував компанію, яка будуватиме телеком-вежі в Україні.